[linux-network] web based apache+mail yonetimi

---------

From: Mustafa Özbakır (mozbakir@egecom.net)
Date: Mon 30 Jun 2003 - 14:31:47 EEST

    Merhaba;
    Linuxta veya freebsd de mail/apache serveri uzerine veya onlarla
    birlikte calisabilecek web temelli bir yonetim konsolu ariyorum.En
    azindan ornek teskil edecek. Yapilabilecek islemleri belirtyim biraz;

    .kullanici domain satin alabilecek
    .satin aldigi domain data alani kadar kotasi olacak
    .ayni sekilde mail kotasida gecerli olacak
    .domain aktif olduktan sonra web sayafasi icin dosya upload edebilecek
    .ornegin 50 mblik mailbox +10 kullanici aldiginda kullanici isimleri
    acip bunlari yonetebilecek
    .vb

    seklinde islemler iste.ornek olusturbilcek hazir programlar da varsa
    bildirebilirseniz sevinirim..

    Iyi calismalr..

    Mustafa Ozbakir