[linux-network] Re: Samba ile Erisim Engeli

---------

From: Serdar Sanal (serdar@istas.com.tr)
Date: Sat 28 Jun 2003 - 13:46:04 EEST

    Sanirim kernel 2.4.18' den sonrasinda ntfs bolumlerine yazma destegi var ama dangerous olarak nitelendiriliyor. Daha oncesi kernellerde var mi bilmiyorum. Tabi cekirdege bu destegi vermek icin o modulu eklemek veya yeniden derlemek gerekiyor. Bence en iyi yazdirmamak. Ben read-only kullaniyorum guvenilir degil cunku.