[linux-network] linux router

---------

From: Yusuf Ozbilgin (yozbilgin@yahoo.com)
Date: Fri 27 Jun 2003 - 17:13:32 EEST

    Merhabalar;

    2 tane linux server var, bunlardan birisi router olarak çalışıyor.
    2. linux şirketi masqurade ederek internete çıkarıyor ve 2 server da statik ipye sahip.

    routerdan ve diğer linuxdan bazı iplere traceroute çektiğimde ulaşamıyor ama
    2.linux serverın arkasındaki win makinalardan linuz server ın ulaşamadığı makinalara traceroute yapıldığında sorunsuz ulaşıyor.
    Bazende linux üstündeki web servera dışardan ulaşamadığını söyleyen birinin ipsine ping çekip tekrar denemesini istediğimde belirli bir süre bağlanıyor, sonra tekrar bağlantısı gidiyor taki ben ping leyene kadar.
    router ı tekrar kurdum, firewall ı kaldırdım ama sorun devam etti.

    Saygılar.
    Yusuf