[linux-network] temel 1 soru(n)

---------

From: eersoz@ttnet.net.tr
Date: Fri 27 Jun 2003 - 15:44:46 EEST

    merhaba,
    benim basit 1 sorum var: evimdeki linux kurulu 2 bilgisayari ethernet kartlari ve kabloyla nasil baglarim?

    bunun yaninda bu kadar da basit olmayan 1 sorunum var. bu baglantiyi 2 windows arasinda geceklestirdim, ping attim, dosya alis verisi gerceklestirdim. ancak daha kolay (hatta kendiliginden) oldugunu soylemelerine ragmen, 1 turlu 2 tane linux'u haberlestiremiyorum.

    burada yaptigim 1 suru basarisiz denemeden bahsetmeyi gereksiz goruyorum ama dhcpd kuruluyken, kurulu degilken, ip numaralarini kendim vererek ... denedim.

    linux mandrake 9.1 kullaniyorum ve mandrake'nin araclarini da oldukca aciklayici buluyorum ancak sanirim bana hangi adresteki hangi dosyanin ne sekilde olmasi gerektigini ogreterek yol gosterirseniz sevinirim.

    Ethem ERSOZ

    merhaba
    suse 7.3 kullanıyorum ama bazı yerlerde ısın ıcınden cıkamadım yardımcı olabılırsenız sevınırım. sorunum yerel agda dns kurmak.. server da apachi ve squid kurulu  ben yerel agda bır web sıtesı hazırlayıp yayın yapmak ıstıyorum .. explorer a ip yazınca calısıyor ama ben ıp yerıne ısım kullanmak ıstıyorum mesela www.deneme.net.tr
    gıbı.linux eyenı basladım sayılır.. yardımcı olursanız sevınırım tesekkurler...