[linux-network] Re: .htaccess kullanimi

---------

From: Bekir Gumus (bgumus@mail.aria.com.tr)
Date: Thu 26 Jun 2003 - 17:14:48 EEST

    Selam,
    Bak senin icin hemen 6 satirlik bir perl scripti yazdim. Burda gelen
    sifrenin
    "linux" oldugunu varsayiyoruz ve onun enctypt hali ile kontrol ediyotum.
    bu encrypt halide zaten /etc/shadow da yaziyor :)))

    #!/usr/bin/perl
    $xpasswd = 'linux';
    $xencr = '$1$lc1dQmDB$hhHD.JmYaO9rPsqGcCFYA0';
    $xcr = crypt($xpasswd,$xencr);
    if ($xcr eq "$xencr") { print "OK! \n"; }
    else { print "Maalesefff!!!! \n"; }