[linux-network] QMAIL Sorun

---------

From: Engin Qzt=FCrk?= (engin@enginozturk.com)
Date: Mon 23 Jun 2003 - 21:17:51 EEST

    Sunucuyla iletişim sırasında zaman aşımı oldu. Hesap: 'enginozturk.com',
    Sunucu: 'mail.siran.net', İletişim Kuralları: POP3, Bağlantı Noktası: 110,
    Güvenli(SSL): Hayır, Hata numarası: 0x800CCC19

    şeklinde hata aliyorum. Oysaki daha bugun bir mesajda qmaille hic sorun
    yasamamistim demistim ne halt etyitsem..

    Outlook dan nerdeyse ping-timeouta dusuyor send/receive.. ya da cok cok zor
    send/receive yapiyor..

    webmail nıormal calisiyor nasil bir sorun acaba.. Googleden de net birseyler
    bulamadim..

    Saygilar