[linux-network] Re: usb isdn modem

---------

From: bARis uNaL (unalbar@itu.edu.tr)
Date: Thu 19 Jun 2003 - 10:37:29 EEST

    merhaba
    bende sırf linux destekliyor diye almıştım geçen yaz.3Com/USRobotics ISDN Pro TA.ama istanbula geldigimde evden çıkıp yurda yerleştim.yani denemeye bile fırsatım olmadı.yurtta LAN baglantımız var.dolayısıyla bundan sonra da kullanabilecegimi sanmıyorum.USB ve seri porttan baglanabiliyor.araştırın.eger uygun bir fiyat verirseniz satabilirim.
    almadan görüp deneyebilirsiniz.
    unalbar@itu.edu.tr

    iyi çalışmalar