[linux-network] Re: ADSL (Speed Touch Pro Home)

---------

From: ulaş vural (uvural@netorbits.com)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 20:18:04 EEST

    Doruk Bey Home modeli modemlerde sanırım kendisi bağlanmıyor elimde bir tane
    pro with firewall and hub modeli modem var ve bununla giriyorum (router gibi
    kullanıyorum) ayrıca home modelleri için bir ufak hile ile kendi bağlanacak
    hale geldiğini okudum ama geri döndürmeyi bilmiyorum:))

    Şimdi şu home modeli ile yaptıklarımı anlatıyım ve eksik bir şey varsa
    yardımcı olabilirseniz sevinirim

    Önce kernele pppoe desteği verdim daha sonra ppp ve pptp kurulumunu yaptım
    ve bağlan diyorum o zaman bilgisayar bağlanıyor ama ip olarak 10.122.122.122
    gibi bir ip alıyor ve bende giremiyorum böyle olunca

    bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir