[linux-network] Re: RedHat 9.0 CPU Utilization OID

---------

From: Serhat Umar (serhat@secureinbox.net)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 19:21:27 EEST

    snmp ayarlarinizda localhost dan public comminity ile bilgi almaniza izin
    varsa baska bir ayar yapmaniza gerek yok cpu icin user,system ve nice
    bilgilerine ulasmak icin " ssCpuRawUser ssCpuRawSystem ssCpuRawNice "
    bunlari kullanabilirsiniz.

    snmpwalk 127.0.0.1 public ssCpuRawUser.0
    snmpwalk 127.0.0.1 public ssCpuRawSystem.0
    snmpwalk 127.0.0.1 public ssCpuRawNice.0

    Not : OpenBSD de denedim

    Selamlar,
    Serhat