[linux-network] Re: Ynt: Re: NT Domain controller -->Linux

---------

From: Necati Keseci (necati@polaris-ltd.com.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 16:27:50 EEST

    Hepinize tesekkur ederim. Bunları deneyeceğim.
    Fakat sorumun 2. kismina tam cevap alamadim. Yani 2 linux sunucumla bu
    isi nasil yapardim.
    Oyle ya, yarin bir nedenle yeni bir linux server ilave etmek istesem bu
    yapiya, kullanicilari tekrar mi tanimlayip yetkilendireceğim? Bir elden
    bu isler linux da nasil oluyor?

    Tekrar tesekkür ederim

    Saygı ve sevgiler,

    Necati Keseci