[linux-network] Re: SQUID

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 15:01:37 EEST

    yok onemli degil .. hatayi ayikliyoruz bi nevi aslinda ..
    simdi aslinda benim kafam karisti biraz :)
    ilk virtual hosting derken?

    bunlarin hepsinin bi dns kaydi var dimi?
    gerci yok gibi gozukuyor .. acamadiina gore
    yada dns inizle ilgili sorunlariniz var ..

    dns tanimi yapmamis ta olabilirsiniz?

    yada squid kurulu makinenizde dns kaydi tutulmamis/degistirilmis/silinmis olabilir
    en mantiklisi da bu geliyor zaten ...

    cunku squid siz gayet sorunsuz calisiyorsunuz ...
    fakat squid devreye girince isim cozumlemesi olmuyor ...

    sey yapabilirsiniz ...

    squid kurulu olan makinenizde
    ping www.xxx.com yazabilirsiniz ..
    isim cozememesi lazim ..

    cozuyorsa da hakkatten bi ilginclik var demektir :)