[linux-network] Re: SQUID

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 17 Jun 2003 - 14:36:30 EEST

    oncelikle sunu bir belirleyelim ...
    bu erisememeniz olarak
    squid mi yasakliyor yoksa sayfa goruntulenemiyor mu?

    squid yasakliyorsa acl lerle isiniz var demektir ..
    eger ki hic ulasamiyorsaniz tanimladiginiz bazi firewall rule lari yuzunden olabilir

    ama saniyorum ki acl lerle alakali bir durum gibi gibi ..
    cunku elle browser lara proxy ayari yaptiginizi soyluyorsunuz
    yani ortada bir tans. calisan bir squid yok demektir bu da ..
    yada squid.conf unuzda tanimlidir da farketmemis olabilirsiniz ..

    daha cok squid.conf un yapilandirmasi ile alakali bir shey gibi gozukuyor ...