[linux-network] Re: Sniffer ...

---------

From: Kaan Gunes Celik (kaan@kibrisim.net)
Date: Sun 15 Jun 2003 - 02:26:46 EEST

    Selamlar,

    Ntop Berkeley Packet Filter (bpf) destekliyor. Gerekli filtrelemeyi
    yapabilirsiniz.

    Paketin cok gelismis ozellikleri mevcut olmakla beraber dokumanlari cok
    fazla degil. Yine de google da ntop arastirmasi ve bpf arastirmasi
    yaparsaniz ve ayni zamanda www.ntop.org daki dokumanlari incelerseniz
    istediginiz ozellikte seyler yapabilirsiniz.

    Saygilar,
    Kaan