[linux-network] Re: Audio/Video streaming

---------

From: Afsin Taskiran (taskiranafsin@hotmail.com)
Date: Fri 13 Jun 2003 - 15:51:48 EEST

       Merhaba;
       Adresini verdigim Helix i de real server olarak biliyorum.Real ONE Player
    diye bir yazilim var onunla son kullaniciya oynattirabiliyor.mms, rtsp
    protokollerini destekliyor.
       Producer, client,server yazilimlari var....
       Bilmedigim bir yer mi var?

    Sevgiler
    Afsin TASKIRAN
    real server bu isi gorur istediginiz kadar uctan istediginiz audio/video
    gonderebilirsiniz ...
    uclarda da real producer calisir ve goruntu/sesi server iniza yollar
    real producer windows ta calisir ...

    Bu sekilde isinizi gorur ... yalniz real server en son lisansliydi ...
    ve belli sayida kullaniciya izin veriyordu (sene 1999 daydi tabi bu dediim)

    ama tek dezavantajiniz windows media player kullanamamaniz olcaktir ...
    Cunku real player kullanmak zorunda kalacaksiniz ...

    Ha win. media real player oynaticilarinin formatlarina destek veriyor ise
    onu bilemem ..
    ama bizimn yaptigimiz zaman da seyircilerimize/dinleyenlerimize
    real player kurdurtuyorduk ...

    >Bizim streaming le ugrasiyorum halen..Simdiki durumu acikliyim; streaming
    >server imiz var .windows
    >kurulu.Bu makineye WAN icerisinde bir windows makineden radyo yayini
    >gonderiliyor.windows media server diye bir yazilim var onunla yapiliyor bu
    >is.Mpeg kalitesinde yollaniliyor.ihtiyacimiz oldugunda hemen bir makineye
    >kamera bagliyip server a video yayini gondererek video yayini da
    >yaptirabiliyoruz.mms protokolu uzerinden.
    >istedigim durum; server i Linux a gecirmeye calisiyorum.Ayni isi Linux
    >server uzerinden gorsun.Yalniz makineye yayin gonderecek makine
> [...]

    MSN 8 helps eliminate e-mail viruses. Get 2 months FREE*.