[linux-network] Audio/Video streaming

---------

From: Afsin Taskiran (taskiranafsin@hotmail.com)
Date: Fri 13 Jun 2003 - 15:27:38 EEST

    Bizim streaming le ugrasiyorum halen..Simdiki durumu acikliyim; streaming
    server imiz var .windows
    kurulu.Bu makineye WAN icerisinde bir windows makineden radyo yayini
    gonderiliyor.windows media server diye bir yazilim var onunla yapiliyor bu
    is.Mpeg kalitesinde yollaniliyor.ihtiyacimiz oldugunda hemen bir makineye
    kamera bagliyip server a video yayini gondererek video yayini da
    yaptirabiliyoruz.mms protokolu uzerinden.
    istedigim durum; server i Linux a gecirmeye calisiyorum.Ayni isi Linux
    server uzerinden gorsun.Yalniz makineye yayin gonderecek makine
    (broadcaster) windows olmali.Cunku kampus icinde bir is ciktiginda hemen
    sistemi kurup yayin vermek gerekebiliyor.Arti yayinin mpeg4 (divX)
    kalitesinde olmasini istiyorum.ya da mime lerin mumkunse bir cok dosya
    tipini desteklemesi gerekiyor.Bir de bunun kullanici tarafi var.Kullanicilar
    mumkunse windows media player dan dinlesinler yine.Fakat buldugum
    cogu yazilim rtsp protokolu ile.Bunu da wmplayer desteklemiyor.Sorenson ,
    vorbis gibi yailimlar amator kaliyor bu is icin hem de istedigim
    degil.https://helix-server.helixcommunity.org/ adresinde bir sistem
    var.incelememe gore isimi gorecek gibi.Ama tam anlamiyla cozebilmis
    degilim..apple in da var cok guzel bir yazilimi bu is icin ama broadcaster
    icin mac lazim.Bu da olmaz hem de quicktime ile aciliyor. Bu konuda bana
    yardimci olabilirsek biri varsa sevinirim.Listelere bircok kez sordum ama
    istedigim cevabi alamadim bir turlu.

    Saygilarimla
    Afsin TASKIRAN

    Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail