[linux-network] Re: SQUID Proxy

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Thu 12 Jun 2003 - 13:29:06 EEST

    Hocam, boyle cozumler cozum olmaktan uzak kaciyor bana gore,
    simdi baktim da, su sizin isinizi gorecektir.
    sarg.conf dosyasinda exclude_users bolumu
    logunun islenmesini istemediginiz userlar icinmis.

    # TAG: exclude_users file
    # users within the file will be excluded from reports.
    # you can use indexonly to have only index.html file.
    #
    #exclude_users none

    # TAG: exclude_hosts file
    # Hosts, domains or subnets will be excluded from reports.
    #
    # Eg.: 192.168.10.10 - exclude ip address only
    # 192.168.10.0 - exclude full C class
    # s1.acme.foo - exclude hostname only
    # acme.foo - exclude full domain name
    #
    #exclude_hosts none

    kisminda:

    exclude_users /usr/local/sarg/excluded_users

    yapip bu dizinde olusturacaginiz dosyaya isim veya ip yazarak
    bu kisileri exclude edebilirsiniz,
    veya networkunuzu iki farkli C sinifi ipsi olarak
    ayirdiysaniz da bir kesimi disarida birakabiliyorsunuz.

    Ek olarak iki squid yerine iki sarg kurulumu yaparak iki ayri conf dosyasi
    ile ayri loglayabilirsiniz, yani kullanicilari bolup ayri gruplarin
    loglarini inceleyebilirsiniz.

    Umarim isinize yarar... (ve umarim ben sorunuzu yanlis anlamadim...)

    r.tolga