[linux-network] Re: SQUID Proxy

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Thu 12 Jun 2003 - 10:45:00 EEST

    aslinda demek istedigim suydu .. sonradan kendim de okudum yazdigim mesaji da :)
    2 ayri squid calisicak sonuchta makinede ve ip leri ayni olup
    sadece portlari farkli olucak ...

    yanniz transparan calisma ihtimali olmicak bu durumda
    yani en azindan biri calisabilecek ..
    dierini ise elle atamaniz gerekicek ..
    ve bunu kullaniciniz farkederse bu yaptiginiz uygulamadan siyrilabilme imkani bulabilecek ..

    Neyse cok onemli deilse bu yola basvurulabilinir ..

    log olayi ise conf dosyasinda tanimlanabilir ayri dizin veya dosya olarak