[linux-network] Re: evolution

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 14:58:20 EEST

    Kendi yaptigim sekli ileteyim,
    sunucum imap destekledigi icin mail hesabimi imap olarak kurup outlookdaki
    maillerimi sunucudaki imap dizinine gonderdim, oradan evolutiona gecip
    tekrar e-mailleri indirdim... ee o gun bugundur de imap kullaniyorum.

    mutlaka daha ucuz bir yolu vardir, ve imap desteginiz yoksa soylediklerim
    isinize yaramaz.
    bu arada google diyorki : MS Outlookdan Evolution'a migrate edebilmek icin
    mbox formati ceviricisi varmis su adresde, belki baskalari da vardir...

    http://www.wirejunkie.com/freestuff/devout/

    r.tolga