[linux-network] Re: Sniffer ...

---------

From: Metin Pasaoglu (pasaoglum@itu.edu.tr)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 16:07:35 EEST

    Bilgi olsun diye belirteyim. Switchler belli sayida MAC adresini hafizalarinda
    tutabilirler ve eger MAC adresini bilmedigi bir paketi iletecekse, tum
    portlarına paketi kopyalar (hub gibi calisir). Bu asamada sistem sorumlusu
    olmayan kisiler eger MAC tablosunu tamamen doldurabilirse, ki bu cok kolay,
    surekli olarak MAC tablosunu resetleyip, switch'in her zaman hub gibi
    calismasini saglayabilir. Boylece istedigi kadar trafigi dinler.

    Bunu onlemenin tek yolu ise switch uzerinde portlara statik MAC adresi tanimi
    yapmaktir.

    Iyi calismalar
    Metin Pasaoglu

    This mail sent through IMP: http://webmail.students.itu.edu.tr