[linux-network] Re: Sniffer ...

---------

From: Oktay Şahinoğlu (Oktay.Sahinoglu@isbank.com.tr)
Date: Mon 09 Jun 2003 - 15:26:35 EEST

    Kesinlikle, ama switch'ine bagli... Bazi switch'lerde network =
    monitoring
    denen bir ozellik var. Onu actiginiz zaman switch sizin istediginiz bir
    portuna sizin istediginiz diger portlarin trafigini kopyalayabiliyor. =
    Bu tur
    switchlerde switchdeki butun trafigi dinleyebiliyorsunuz. Ya da bir =
    takim
    network uckagitlari yaparak (arpspoofing gibi mesela) da =
    dinleyebilirsiniz.

    Saygilar.

    Oktay.