[linux-network] SSL sertifikasi

---------

From: Sinan-Listeler (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Sat 07 Jun 2003 - 11:24:30 EEST

    Apache modssl ile birlikte Snake Oil in sertifikasini kullaniyordum.. Ancak hem destek verme amaciyla (kullanan yayginlasirsa herhalde bilinen kok sertifikalara dahil olmasi daha rahat olacaktir) hem de isime geldigi icin (":)") Bilten den bir sertifika aldim ancak biltenin sitesindeki 56 bit iken benim aldigim 40 bit gorunuyor.

    Bu benim sunucumla ilgili bir sorun mu yoksa bilten bana 40 bitlik icin mi destek veriyor?

    Ayrica verisign ve benzeri sirketlerden edinilen sertifikalarda ise 128 bit gorunuyor?

    Simdiden tesekkurler.

    Saygilarimla

    M.Sinan