[linux-network] Re: transparan squid ile ilgili

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Wed 04 Jun 2003 - 19:06:57 EEST

    Soylediklerinizden anlasildigi kadari ile FORWARD chain'izin default
    policy'si ACCEPT. Boylece eger sizin koymus oldugunuz kendi squid'inize
    ait yonlendirme kurali calismazsa bile disari gidecek istekler kabul
    ediliyor. Ya bildiginiz tum proxy port numaralarini (3128, 80, 8080) ban
    edeceksiniz (ki kotu bir yontem), ya da default policy olarak DROP
    tanimlayip, 3128 no.lu porta gitmek isteyen istekleri, kendi squid'inize
    yonlendireceksiniz.

    Kolay gelsin,

    Kemal M. Ergur