[linux-network] Re: Bilgi islemi hack etmem icin yardim:)

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 03 Jun 2003 - 07:17:39 EEST

    calisan veya en azindan calismaya calisan bir sistemi bozup yerine apayri bir sistem kondurmak
    baya satafatli bi ish ...
    kaldi ki bir cok sIkIntI yasayabileceginizi de arkadaslarim yeterince berlitti
    ayrica boyle bir sistemi de kurmaktan ote yonetebilmek .. isteklerinize gore cevap vermesini saglamak
    ve de en onemlisi .. guvenligini saglamakta gerekiyor ...
    siz default olarak bir linux kurarsaniz ve uzerinde gerekli gereksiz tum internet servisleri calisiyor ise
    bir takim sIkIntIlara dusebilme ihtimaliniz de artacaktir haliyle ...

    Neyse icinizi karartmak gibi olmasin ama ..
    oturup iyi bir sekilde dusunmek lazim
    Bu arada Bursa civarindaysaniz bu konuda yardimci olabilirim size ...

    Ozdilek olmasi bakimindan yani :))