[linux-network] Re: Kablo ve ADSL

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 01 Jun 2003 - 16:22:45 EEST

    Ethernetin avantaji ethernet teknolojisini kullanabilen herhangi bir =
    bilgisayarda bu modemi kullanabilmeniz anlamina geliyor. USB nin linuxte =
    sorun cikarmasi muhtemel ancak digerinde ethernet kartinizi linux =
    tanimissa adsl modemi tanimis demektir. Yani bilgisayariniza extradan =
    tanitmaniz gerekmiyor?. Zaten USB sorunlari hergun listelerde donuyor.

    Ikinci problemde ise bu durum basimiza geldi. Ancak modemin =
    konfigurasyon sorunumu yoksa her modemde oluyormu bilmiyorum. Tahminimce =
    buna uygun bir konfigurasyon vardir. Modemin ne bir kitapcigi nede =
    yeterli bir dokumani vardi bu konuda. Ancak ip yi servera verdikten =
    sonra boyle birsey olmasi gercekten cok mantiksiz.=20