[linux-network] Re: modem+router

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 18:41:07 EEST

    > http://www.smoothwall.org/
    > http://www.prosum.net/downlwwp_E.html

    Bu dağıtımların hangi modemleri desteklediğini biliyormusunuz?
    Örneğin Newbridge ve Tellabs dtu ları destekliyormu.Destekliyor ise nasıl?

    Bu dağıtımları kullandınızmı?

    Ben bu maili pc+modem yapısı ile atıyorum.Ama LeaseLine hat üzerinden.
    Modem NewBridge2703,dağıtım RH6.2.Fakat modemi printer veya com portuna
    bağlandığını düşünmeyin.
    Pcde wan bağlantı kartı var.

    Yani wan bağlantı kartı olmadan modemden çıkan v35 kabloyu nereye
    takacaksınız?

    Lütfen bizide bilgilendiriniz.

    Teşekkürler.