[linux-network] Re: 2 hat 1 server

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Tue 29 Jul 2003 - 15:36:23 EEST

    Selamlar..

    Pratikte 128 + 128 =3D 256 gibi bir hat olabilir. Ama bu sadece cok kullani=
    ci=20
    icin. Yani soyle olur, mesela, 10 kullanicinin herbiri 25 KBit ile=20
    calisabilir ama hicbiri bir anda 128 KBit'ten fazlasini alamaz.. Gerci bunu=
    =20
    kullanici basina degil, baglanti basina dusunmeniz gerekiyor. Yani, mesela,=
    =20
    coklu baglanti yapabilen FTP programlari ile 256 KBit ile download=20
    yapabilmeniz mumkundur, teorik olarak..=20

    Yapilacak sey, her iki hat icin birer default gw atamak. Bu durumda kuyruk=
    =20
    yuklerine gore esit olacak sekilde sirayla her bir istek interface'lere=20
    dagitilir.=20

    Dilerseniz, mesela, web isteklerini hep DSL'den, mail isteklerini Kablo'dan=
    =20
    veya mesela Yurtici baglantilari KAblo'dan, yurtdisi baglantilari DSL'den v=
    s.=20
    gibi bir suru numara yapabilirsiniz..

    Saygi ve Sevgiler..

    Sal 29 Tem 2003 00:03 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:
    r.