[linux-network] Re: ftp server config

---------

From: selam 007 (selam007@mail.com)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 19:27:47 EEST

    > arkadaslar ben mandrake 9.1'e cd sinden bir ftp server kurdum.Ama
    > konfigurasyonunu nerden ve nasil yapacagimi bilmiyorum.Yardimci olursaniz
    > sevinirim.
    sanırım proftpd kumuş olacaksın
    bu durumda
    /etc/proftp.conf
    içine
    DocumentRoot ~
    yazarsan Kullanıcılar sadece kendi ev dizinlerinde kalırlar
    alt dizinlere örneğin /etc veya /home Dizini içine giremezler

    /etc/ftpuser dosyasında tanımlanan kullnıcılar ftp yi kullanamazlar ön tanımlı olarak root bu dosyada yer alır yani root kullnıcısı ftp yi kullanamaz

    man proftpd
    /usr/share/doc/proftp-verno/
     içinde yeterli documan bulabilirsin

    Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com
    http://www.mail.com/?sr=signup
    CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
    http://corp.mail.com/careers