[linux-network] Re: Komut satiriyla mail gonderme.

---------

From: AHMET PEHLIVAN (aplinux@dominant.com.tr)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 02:40:32 EEST

    Merhaba;

        Bir cgi programindan basit bir mail gondermek istiyorum. ( hesap dokumu
    vs gibi ) Listedeki arkadalarin verdigi ipuclariyla 2 gundur denemeler
    yapiyorum, nett'e aradim fakat sonuc alamadim.

        -- Gonderenin adresini yazabilmek istiyorum.
        -- attach yapabilmek istiyorum.

        mailx, mutt ve sendmail biraz karistirdim.

    From: "Atasoy, Hasan" <HAtasoy@mail.aria.com.tr>
    > uuencode filename filename | mailx -s attach_test -r gorunecek_adres =
    > mail@mail.com
    > Isinizi gormesi lazim.

            -r paremetresi okundu bilgisi istiyor; Gonderenin adresini nasil
    degistirebilirim?

    ********
    >From: Devrim GUNDUZ
    >mutt -a postgresql.sxw -a bind.sxw -s "belgelerim" aplinux@dominant.com.tr
    < /dev/null

               Google ardim fakat gonderenin adresini degistiremiyorum... Bu
    Bilen varmidir ?

    **********
    >From:Mustafa Akgul

    >webten mail gondermek istiyorsaniz,
    >onerim gelismis arac secin (size kolay gelen) ve onun
    library/orneklerine bakin
    >Perl, php, pyton vs vs gibi
    >sendmail -t flagi verirseniz suject, From vs bilgilerini bir doayadan
    alir,
    >ama sendmaili calistiran kisinin trusted user olmasi gerekir
    >dogrudan sendmail -f yeni-kullanici-kimligi
    >ile ilgili kimligi verebilirisniz
    >php de mail funskisyonu ile
    >To, Subject, metin, From: ve "From " bilgilerini tanimliyabikirisniz.
    >metin in icine attachmentlari nasil koyarsiniz bilmiyorum. dokumentasyona
    bakmak
    >lazim
    >Perl'de binlerce ornek bulmak mumkun

        sendmail -t gonderenin adini filan degistirebiliyorum fakat dosya
    eklemek cok karisik isin icinden cikmadim.....

          Fikri olan arkadaslardan yardim bekliyorum. iyi calismalar dilerim.

        Ahmet Pehlivan