[linux-network] Re: linux+oracle

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 11:24:35 EEST

    Bu hata daha cok kernel hatasina benziyor. RH de de benzer hatalar
    gormustum. MD de denemedim ama , oracle user profiles dosyasinin icine
    export LD_ASSUME_KERNEL=2.4.1 yazip runInstaller i denermisiniz.. Ayrica RH
    de ve Suse de daha cok dokuman bulabilirsiniz. Bu nedenle denemelerinizi bu
    surumlerde yogunlastirmaniz zaman acisindan daha hizli olur.