[linux-network] apache

---------

From: selam 007 (selam007@mail.com)
Date: Wed 23 Jul 2003 - 17:07:34 EEST

    Merhaba Benim Sorum apache ile ilgili
     Ben Php-cgi kullanarak
    bir web server yönetim paneli yazırlıyacam (webmin Gibi Değil daha çok cobalt ara birimi gibi )
    ancak sorun şu iki adet apache conf um ve bash scrpit im var birincisi
    standart apache ikincisi ise sadece belli ip leri kaul edecek şekilde tasarlanmış
    ve documentroot /etc/vispnet üzerinde

    standart apache de php modul olarak kurulu
    documentroot /home/site/ üzerinde
    ancak sistemde de php-cgi olarak kurulu olduğundan
    adamlar cgi-bin dizininde #!/usr/bin/php-cgi
    diyerek php yi cgi olarak çalıştırabilirler sadece php-cgi nin çalışmasını engelleyip
    perl in çalışmasına devam etmesini nasıl sağlarım?
     php-cgi bana lazım çünkü /etc/vispnet üzerince çalışacak apache
    root haklarına sahip olacak yada daha basit olarak

    webmin' in sisteme kullanıcıları nasıl login yaptığını da anlatabilecek varsa sevinirim...

    Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com
    http://www.mail.com/?sr=signup
    CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
    http://corp.mail.com/careers