[linux-network] Re: linux kurulu makinede mysql'e odbc ile Q=BF=BD?=

---------

From: Onur Yalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Wed 23 Jul 2003 - 16:28:40 EEST

    Serkan wrote:

> [...]
    Merhaba,
    Konu ile biraz daha aciklayici bilgi verirseniz yardimci olabiliriz sanirim.
    Mysql sunucu nerede kurulu? calisiyor mu? sizin kullanicinizin sunucuya
    hangi ev sahiplerinden (hostlardan) erisimi var? Hangi mysql arayuzunu
    kullaniyorsunuz. Bu sorulari yanitlarsaniz sorunu cozebiliriz saniyorum.