[linux-network] content management icin ozgur yazılım

---------

From: okan kahraman (kirikhanli@hotmail.com)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 10:06:34 EEST

    Content management icin kullanabilecegim bir ozgur yazılım var mi? Linux
    tabanli calisan fakat windows client'lari ile de uyumlu olan bir content
    management yazılımı arıyorum. Hic olmadi turkiyede temsilcisi bulunan ve
    ücretli lisanslı olan bir yazılım kullanacagım. Bu konuda beni
    bilgilendirirseniz sevinirim.

    OKAN KAHRAMAN

    The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE*