[linux-network] Re: Komut satiriyla mail gonderme.

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 21 Jul 2003 - 20:01:02 EEST

    > Merhaba;
    >
    > Bir cgi programi icersinden mail gondermek istiyorum.... ( sendmail
    > kullaniyorum )
    webten mail gondermek istiyorsaniz,
    onerim gelismis arac secin (size kolay gelen) ve onun library/orneklerine bakin

    Perl, php, pyton vs vs gibi

    sendmail -t flagi verirseniz suject, From vs bilgilerini bir doayadan alir,
    ama sendmaili calistiran kisinin trusted user olmasi gerekir
    dogrudan sendmail -f yeni-kullanici-kimligi
    ile ilgili kimligi verebilirisniz

    php de mail funskisyonu ile
    To, Subject, metin, From: ve "From " bilgilerini tanimliyabikirisniz.
    metin in icine attachmentlari nasil koyarsiniz bilmiyorum. dokumentasyona bakmak
    lazim

     Perl'de binlerce ornek bulmak mumkun

     Kolay gelsin
     Mustafa Akgul