[linux-network] Re: Mail Server

---------

From: Sancar Saran (saran@sim.com.tr)
Date: Mon 21 Jul 2003 - 13:04:38 EEST

    On Monday 21 July 2003 12:33, you wrote:
    > Linux üzerine mail server kurup yönetmek istiyorum.mail server la
    > uğraşanlar varsa biraz yardımcı olurlarsa sevinirim.Veya döküman
    > yollarlarsa...

    Tayfun bey

    Kurdugunuz cogu linux server (red hat, suse, mandrake) default bir mail server
    kurar, varsayilan ayarlari degistirmediginiz muddetce actiginiz her kullanici
    bir mail accountu ve pop3 erisimine sahiptir.

    DNS ayarlarinin mx kaydi kurmak istediniz mailservere gore yapilmissa veya
    mailserveri kurarken mx kaydina gore ip yapilandirmasi yapip mail server da
    gereken ayarlari yaparsaniz isiniz gorulur

    Postfix (Red Hat ve MDK da var sanirim) ayarlari icin
    http://www.linux.org.tr/belgeler/postfix.html

    Sendmail icin
    http://www.sendmail.org/m4/readme.html

    kisimlarina bakmaniz gerekiyor.