[linux-network] samba + fat32+ umsdos

---------

From: bilginx@boun.edu.tr
Date: Sun 20 Jul 2003 - 17:09:59 EEST

    Ben cok eskiden slackware 3.0 ile umsdos vasitasiyla fat16'uzerine linux
    kurmustum.
    1) su an tum linux surumleriyle bu olur mu? olacaksa acilis disketi hala
    hazirlamak zorunda miyim? (cd'den boot ederken umsdos kullanabilir miyim?)
    2) fat32 uzerine linux kurunca samba ile dosya paylasiminda problem cikar mi?
    3) Gecen sefer ben umsdos ile yukleme yaptiktan sonra harddiskte badsectorler
    olusmustu. Bunun sebebi fat16 uzerine linux kurmak olabilir mi? Eski surumlerde
    boyle bir olay isiteniniz oldu mu?

    tesekkurler

    Bilgin