[linux-network] Turknet PPP artik GPL oldu

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 14:39:51 EEST

    Selamlar arkadaslar,
    Turknet icin yazilmaya baslanan PPP dialer uygulamasini artik GPL olarak bu hafta sonundan itibaren indirebilirsiniz.
    Uygulama stable haldedir. Tüm servis saglayicilar isteklerine gore degitirebilir ve kulalnabilriler. Uygulamayi kullanirken istediginiz telefon numarasini yazabilirsiniz herhangi bir ISP bagımlıgı sozkonusu degildir. Uygulamanın Turknet ile bir alakasi yoktur adi LP-PPP olarak degisitirdim.
    Denenen platformlar:
    Redhat 7.3
    Redhat 9.0
    Salckware 9.0
    Debian sürüm ?(Baris metine tesekkur)
    Tüm ISP ler basit degisklikler ile kendi linux dialer larını olusturbailirler.
    Tekrar belirityorum uygulamanın Turknet ile alakası yoktur ve adı artık LP-PPP dir. İsminin ilk asamada boyle olmasındaki sebep Turknetin bu uygulamayı istemesidir. Ancak
    anlasmadan sonra bir girimde bulunmadilar. Bende GPL yapılasmı bir cok kisinin ihtiyacını gorecektir diye dusundum. Umarım insanların isine yarar.
    Uygulama bu adresten hafta sonundan itibaren indirebilirisiniz.
    http://www.linuxprogramlama.com/

    Saygılarımla
    M.Ali VARDAR