[linux-network] Re: apache calismiyor

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 18 Jul 2003 - 12:17:41 EEST

    > Benim apache problemim devam ediyor. service httpd start [ TAMAM ] =
    > service httpd stop [ OLMADI ] ile sonuclaniyor. ve localhost u =
    > calistiramiyorum
    >
    > Eyup Tasdelen
    Merhabalar,

    1. Lutfen, herkes mesaj gonderdigi programin ayarlarini kontrol etsin. Hem text
    hemde HTML gondermeyelim. Listelere sadece text gonderelim lutfen.

    2. Bu tur sorunlara, bu kadar az bilgiyle bir sey soylemek zor ama, eskilerden
    bir kac sey soyleyim. Arkadaslar linux-baslangic ve linux-network listeleirndeki
    apache calsimaiyor mesajlarina bakarlarsa, ya da arama yaparlarsa daha hizli cevap
    bulabilirler.
    Listleirn arsivleri
    http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/
    altindadir.

    Arada bir olan, apache,nin yaninda diger paketlerin kurulmamasi, ama config
    dosyasinin onlari var kabul etmesidir. php ve perl destegini
    /etc/httpd/conf
    icinde httpd.conf dan (yada baskasindan, dagitimi bagli olarak degisebilir)
    kaldirarak bir deneyin derim.
    error_log dosyasi ve /var/log/messages da bir sey var mi ?

    Saygilar
    Mustafa Akgul