[linux-network] Re: baslangic

---------

From: mesut eskimez (mesut_eskimez@hotmail.com)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 14:06:17 EEST

    samba paketini yüklemen gerek.onla windows ağına erişebilirsiniz.standart paketlerde var.cdsini isteycektir senden.ondan yüklersin.ayarları windows ağına göre yaparsın..

    MSN 8 helps ELIMINATE E-MAIL VIRUSES. Get 2 months FREE*.

    attached mail follows:

     Merhaba,
     lBen isyerinde kendi bilgisayarıma linux kurmak
    istiyorum. Kafama takılan diğer windows yüklü bilgisayarlarla
    iletisimi nasıl yapabilirim. Mesela kablolu net kullanıyoruz.
    zannedersem internete bu sekilde direk girebilirim. Yalnız dosya
    paylasımı konusunda ne yapabilirim. Hangi programları ne amaçla
    kullanabilirim. Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim.
    Ayrıyeten is yerindeki bütün bilgisayarlara linux
    kurmak istesek, bir bilgisayarı server diğerlerininde workstation
    olrak mı kurmak gerekir yoksa windowsun ağ kurulumuna benzer bir
    sistem var mı?
    Herkese simdiden tesekkürler. ( Linuxun ag isleriyle ilk defa ugrasacagim)

    Sign-up for your own FREE Personalized E-mail at Mail.com

    CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search