[linux-network] Re: CommuniGate PRO - kullanan var midir?

---------

From: erol (erol@unixusa.net)
Date: Thu 17 Jul 2003 - 05:34:41 EEST

    Kurulumu cok basit ve cok ayar yapmaniza gerek yok
    web arayuzu gibi admin olarak baglanip butun ayarlari arayuzden
    yapmaniz cok basit.
    a) her kullaniciya limit verebiliyorsunuz
    b)kullaniciya passwd kendisi istedigi zaman degisitrebilme hakki
    verebilirsiniz
    c)otomatik mesaj verme ozelligi var
    d)virtual hostinginiz varsa isinize cok yarar
    e)Cok kullanisli
    d)herkezin passwd gorebilirsiniz acct na gidip crypto yok tabi root iken.

    UCRET ODEMEK ZORUNDASINIZ - register
    Para vermeden kullanabilirsiniz ama bunu her gonderdiginiz mailinizin
    altinda yazar.
    Parasini verdiginiz zaman da belli acct acabilirsiniz siniri gecerseniz
    odemek zorunda kalirsiniz
    Daha dogrusu Chcago da boyle ama TR de kurallar nasil bilmiyorum.
    Sendmail ve postfix ten immigrate ederseniz dikkat edin Comminigate
    cakiliyor
    ama yolu var ilgilenen olursa yazariz

    Ve daha birsuru ozellgi bulunmakta test icin makinaniza kurarsaniz daha iyi
    anlasilir.
    #./INSTALL