[linux-network] Re: temel 1 soru(n)

---------

From: H.ibrahim ELKIRMIZI. (helkirmizi@stu.inonu.edu.tr)
Date: Sun 13 Jul 2003 - 01:48:06 EEST

    Merhaba;
    Basit bir "cross" baglanti iki bilgisayari bir birine baglamaya yeticektir.
    Ethernet kartlariniz ne marka ? + Kac mbit de calisiyor ? (ifconfig) ile gorebilirsiniz.
    Kullandiginiz dist olan Mandrake icerisinde zaten Networking konusunda aciklayici bilgiler bulabilirsiniz.

    Iyi calismalar.
    H.ibrahim ELKIRMIZI.