[linux-network] Re: internet sinirlama

---------

From: Guray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Sat 12 Jul 2003 - 15:20:09 EEST

    Serdar Beyinde dedigi gibi Slackware iyi is gorur
    Aslinda ben tamamen slack kullanmanizi tavsiye ederim :)
    Neyse ..

    Tabi squid kullanirken bu tarz bir kisitlamaya gitmeniz icin
    squid i kurulum sirasinda --enable-delay-pools parametresi ile derlemeniz gerekecetir ..
    Sonrada artik ip/class hangisine gore kisitlama/yasaklama getirecekseniz conf dosyasinda
    delay pools parametreleri ile oynasmaniz gerekecek ...

    Parametreleri kullaniren dikkat etmek gerekiyor ..
    Yoksa benim yaptigim gibi 1500 kisilik bir network u 15 k ya mahkum edebilirsiniz (o siralar 2 mbitlik BW i olduunu dusunursek )
    Sonradan kullanicilar biz byte larla cikiyoruz nete nooldu acep seklinde tepki de gosterebiliyorlar