[linux-network] Re: SquirreMail ve Turkce

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 11 Jul 2003 - 20:03:22 EEST

    On Fri, 11 Jul 2003, AHMET PEHLIVAN wrote:

    > Redhat9 ingilizce olarak kurdum. Sendmail ile birlikte
    > SquirrelMail'i Turkce kullanmak istiyorum. Onceki maillere baktım
    > fakat cesitli problemler cıkıyor.
    >
    > Turkce kullanmak icin hangi adımları izlemeliyim?

    Turkce kullanmaktan kastiniz Turkce arayuz mu, Turkce karakterlerin
    sorunlu olmasi mi, yoksa ikisi mi?

    config.php icinde

    $default_charset = 'ISO-8859-9';
    $squirrelmail_default_language = 'tr_TR';

    bu ayarlari yapip tekrar dener misiniz? Ikisini de cozer sanirim.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr