[linux-network] Re: Linux Terminal Server ve Windows Terminal Server

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Thu 10 Jul 2003 - 19:37:34 EEST

    Konunun bu şekilde tartışılmasına üzüldüm.
    Herkesten özür diliyorum.
    Sadece şunu söylemek istiyorum.
    Teknolojik imkanlar bana imkan verdiği sürece lisanstan kaçacağım.
    Ama bu hepimizin tabi olduğu konunlara asla aykırı olmayacak.
    Tekrar özür diliyorum,kimseyi bu şekilde üzmek veya kırmak istemem.

    İyi Çalışmalar