[linux-network] Re: mandrake+sendmail

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 13:14:50 EEST

    Selamlar..

    Mandrake'de sendmail varmiydi ? Ben hic denk gelmedimde ?

    Vardir belki elbette, 3 CD bu.. Ama MDK Sendmail yerine postfix kullaniyor
    benim bildigim. En azindan benim mail makinesinde (bu smtp servisi) postfix
    var.

    Benimde tavsiyem sendmail yerine postfix ile ugrasmaniz. Pek cok acidan en
    iyilerden biridir. Ozellikle, sendmail gibi, conf. dosyalari vs. ile ugrasmak
    icin insan ustu bir varlik olmanizi gerektirmez.

    Saygi ve sevgiler..

    Sal 08 Tem 2003 19:34 tarihinde şunları yazmıştınız: