[linux-network] Re: acil

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Wed 09 Jul 2003 - 08:50:52 EEST

    Simdi kimseyi bu tarz bir davranista bulundu diye suclayamazsiniz ...
    Bu insanlarin sirf senle benle yada onla bunla ugrasmadigini hepimiz gayet iyi biliyoruz ...
    Seminerler projeler vs. vs. derken bir de anlamsiz bir sekilde gelen mail ler gorunce insan ister istemez belli bi noktadan sonra isyan edesi geliyor ...

    Ben Uludag Uni de Bilgisayar Lab inda gorevliyim ...
    ve insanlar bana artik oyle isteklerle geliyorlarki
    tepkiyi hakediyorlar ister istemez ...

    Inernete baglancaktik ... Internete girecektik seklinde isteklerle gelen insanlar var ...
    Bu insanlarin bir nebzede olsa hor gorulmeye ihtiyaclari var
    Cunku neyin ne oldugunu ogrenmeleri gerekir ...
    Internete girmek ne demek bana bunu aciklayabilir misin??
    yada baglanmak??

    Yani bu konuda bilinclenmek gerekiyor ...
    Neyi nicin ve ne sebepten dolayi yaptiginizi az cokta olsa kestirmeniz gerekiyor
    Ha siz bunu kestiremiyorsaniz bu tarz bir tepki gordugunuzde pek isyan etmemeniz gerekiyor
    Bundan bir ders cikarip ... Ha bu arkadaslar bana bir takim mesajlar vermek istiyor seklinde
    bir dusunce icerisine girmeniz gerekiyor ...

    Subject kismindaki acil mevzusuna hic girmiycem
    O da apayri bi mevzu yaa neyse

    Dedigim gibi insanlar adimlarini atarken biraz o adimi olcup bicseler daha bi iyi olucak gibi ...

    Internete girmek ne demektir ? biri bana bunu aciklayabilir miki?
    Acaba ethernet kablosunu versem girebilir miki???
    Ilginc yani .. tepkiyi hak edio ama :P