[linux-network] Re: acil

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 09:08:48 EEST

    On Tue, 8 Jul 2003, Servet wrote:

    > bilgisayar açılırken aşağıdaki hata mesajını alıyorum
    >
    > sistem hardware abnormal

    Sorunuzun linux ile ya da network ile ne ilgisi var hocam?

    E-posta atarken konu kismi onemlidir; ornegin ben konu kismi bos olanlari
    direk silerim. acil gibi sozcukler de hic hosuma gitmez. Konuya
    bakiyorsunuz, icini aciyorsunuz 1 dakika vakit gidiyor. Ustune dellenip
    bir de bunun gibi yanit yazarsaniz gitti 2-3 dakika.

    Cok acilse buraya e-posta atana kadar gidin bir google yapin!

    http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=system+hardware+abnormal&btnG=Google+Search

    Iste bu da link:

    http://www.upgradingandrepairingpcs.com/faqs/Motherboards/mb_A_21.asp

    Hayir liste ile ilgisi olsa neyse de liste ile ilgisi yok...

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr