[linux-network] kablo modem Qz=FCrl=FC?= linux!!!

---------

From: Kaan (kaan_e@yahoo.com)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 21:58:21 EEST

    merhaba,
    olmuyor olmuyor! su linux kablo modemimi bir türlü
    yüklemiyor, internete bağlanamıyorum!!!
    usbden taktığımda normal modem gibi görüyor.
    çevirilecek numara, kullanıcı adı falan istiyor.
    numara çevirmeye çalışıyor.
    ethernetten taktığımda ise tık yok!
    internette arama yaptığımda diğer ülkelere göre
    ayarlamalar anlatılıyor!
    anlamadım gitti valla, ne iş bu? ne yapacam ben?
    linux ile ilgili olan bütün hevesim gitmek üzere...

    ilker fıçıcılar'a:
    dediğinizi yaptım ama hiçbir değisiklik olmadı!
    netqork cards bölümünde sadece ethernet kartım vardı.
    kablo modem ise yine modems bölümündeydi. baska yapmam
    gereken bir seyler mi var acaba?