[linux-network] Re: aptal terminal

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Sun 06 Jul 2003 - 22:14:32 EEST

    On Sun, 2003-07-06 at 21:55, Usta wrote:
    > selamlar

    Merhaba,

    > Ben ana makinada linuz var iken o makina üzerinden diğer aptal terminallere
    > nasıl windows kurabilirim diye sormuştum aslında ama dediğiniz gibi olsun
    > diğer siteleri de araştıram o zaman linuxa dayalı sistem zaten kurulu ve
    > kullanıyorum ama clientlere serverim linuıx iken nasıl winos kurarım
    > demiştim

    "Ana makina"da Windows kurulu iken yapabiliyorsaniz, Linux ile de
    yapabilirsiniz; ancak "kutudan çıkan" Win95 ve sonrası sürümler, çeşitli
    teknik nedenlerden dolayı bahsettiğiniz türde bir kurulumu desteklemez
    bildiğim kadarı ile. Bunun için sizi Windows ile ilgili listelere
    yönlendirmiştim.

    İyi geceler

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)    - Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com          - mailto: ealtin at casdb dot com