[linux-network] aptal terminal

---------

From: Usta (usta@mardin.gov.tr)
Date: Sun 06 Jul 2003 - 18:29:01 EEST

    Selamlar,

    Ben su anda bulundugum iş yerinde tek bir ana makina üzerinden diğer makinaları aptal terminalle açmayı düşünüyorum yaklasık 30 adet makinayı tek bir makinaya baglayarak onun üzerinden ya linux yada windows işletim sistemi ile açmasını sağlamayı amaçlıyorum bunu yapabilecek ek bir yazılım arıyorum bu isi en iyi hangi yazılım yapar ?

    Saygılar