[linux-network] Re: irc server

---------

From: Cengiz Karaduman (cengiz@stu.inonu.edu.tr)
Date: Fri 04 Jul 2003 - 09:06:11 EEST

    Bence listede soylenen irc serverlerin hepsi hemen hemen birbirinin aynı benin şuan için kullandığım Unreal ircd bunun kurulumu gayet kolay
    konsolda tabi ircd serveri root olarak kurmuyorsun oncelikle server olcak makinada bir kullanıcı açmalısın ve bu kullanıcı ile bunları yaplısın.
    1-tar xfvz Unreal3.1.3-Kamora.tar.gz dosyayı açınız.
    2-cd Unreal3.1.3
    3-./Config Veya ./Setup
    4-make ve ardından make install
    5-Karşına gelecek seçenekleri sana uygun şekilde uygulayarak geçtikten sonra geriye sadece ircd.conf, inonu.network ve unrealircd.conf dosyaları duzenlemek kalıyor.Bunun için ben size bu iki dosyanın editlenmiş halini gonderiyorum bu dosyaları kendi serveriniza gore degistiriniz ve ardından inono.network ve unrealircd.conf dosyalarını Unreal3.1.3/network altına atınız. ircd.conf ise Unreal3.1.3 kalsoru alrına atınız.
    6-son olarak ./ircd yazarsanız server çalışacaktır. Herkese iyi muhabbetler

    Tabi burdan eksik olan birşey var oda servisler yani Chanserv Nickserv vs.. Bunun içinde eponayı kullanmanız çok iyi olacaktır.

    iyi çalışmalar..

    03 Jul 2003 15:55 EEST tarihinde yazmışsınız: